
| 논문명 | 개최일 | 학술회의명 |
|---|---|---|
|
실시간 전략 게임 환경에서의 딥러닝 기반 다중 에이전트 제어 시스템
|
2018.05 | 2018 년도 한국멀티미디어학회 춘계학술발표대회 |
|
Method for Object Removal from Ground Mesh and Billboard for Multi-sensor Fusion System
|
2018.02 | The 2018 World Congress on Information Technology Applications and Services |
|
Real-time 3D Reconstruction for Objects using Sparse Point Clouds
|
2018.02 | The 2018 World Congress on Information Technology Applications and Services |
|
A Ground Smoothing Method based on Median Filter in 3D Environment Reconstruction System
|
2018.02 | The 2018 World Congress on Information Technology Applications and Services |
|
TORCS 환경에서 CNN을 이용한 자율 주행 학습 및 테스트 시스템
|
2017.11 | 2017년 한국 정보처리 학회 추계학술발표대회 |
|
|
2017.11 | 2017년 한국 정보처리 학회 추계학술발표대회 |
|
|
2017.11 | 2017년 한국 정보처리 학회 추계학술발표대회 |
|
수신호 출력을 위한 플로라보드 기반의 웨어러블 디바이스
|
2017.11 | 2017년도 한국멀티미디어학회 추계학술발표대회 |
|
인터랙티브 어플리케이션을 위한 이기종 장비 기반의 로봇 팔 제어 프레임워크
|
2017.11 | 2017년도 한국멀티미디어학회 추계학술발표대회 |
|
Fast point cloud segmentation based on flood-fill algorithm
|
2017.11 | 2017 IEEE International Conference on Multisensor Fusion and Integration for Intelligent Systems |